Zend Framework

Nemrég kezdtem el használni a ZF-et, és mivel szeretem összeírni mit hogyan oldok meg, létrehoztam ezt a fórumot.

A helyesírásomat ne fikázd, tudom hogy szörnyü, ez van sajnos, hiába olvasok 12 éves korom óta baromi sok sci-fit, az írásom nem javul.

Lelkes weblap fejlesztő vagyok, nem értek a dizájnhoz, elboldogulok vele, de nem az én asztalom, a programozást viszont egyenesen imádom.

Remélem már nem tartozom a szakmában a pistikék közé, de még profinak sem nevezném magam, lelkes haladó osztályt választom :)

Ha valamire kíváncsi vagy, segítség kell php jacascript html css témakörben ( ne kérj tőlem olyat hogy ezt csináld meg nekem pls ) csak kérdezz bátran. Értelmes vitákba is szívesen bonyolódom, tágítsuk nézeteinket.

Címkék

code (1) doctrine (2) etc (2) module (1) security (1) users (1) zf (4) Címkefelhő

Friss topikok

Zend Form , html kód beszúrása

2010.03.24. 23:27 Mokacuka

Időbe telett, mire találtam egy szép, egyszerü és jó megoldást arra, ha két form elem közé html kódot akarok beszúrni. Eleinte a description-t manipuláltam úgy, hogy a decoratorban megadtam, escape => false.

Most így csinálom:

//elsőnek létrehoztam egy új form elementet, hogy később is könnyen
//fel lehessen használni
class My_Form_Element_Html extends Zend_Form_Element
{
     public $helper = 'formNote'; 
     
     //erre azért van szükség, mert ha a formon az isValid
     //hibát észlel, betölti a value értéket az átadott tömből
     //de ott ehez az form elemhez nem tartozik semmilyen érték
     //ezért a semmire állítja át. 
     //
     //Röviden enélkül nem jelenik meg
     //hibásan kitöltött form esetén 
     public function setValue( $value , $ok = false )
     {
           if( $ok )
             parent::setValue( $value );
     }
}

//a formban az init eljárásban
$this->addElement(
   $note = new My_Form_Element_Html('note')
);

// a true kell neki, csak akkor állítja be az értéket
$note->setValue('<h2>Hello World</h2>',true);

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zend-framework.blog.hu/api/trackback/id/tr441866612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuwec · http://blog.koles.hu 2010.10.27. 21:41:49

sztm a setValue metodus vegere be kellene meg irni egy sort:
return $this;

igy le van vedve az az eset, amikor valaki a tobbi Zend form element-hez hasonloan akar valami ilyesmit csinalni:
$note->setValue('<h2>Hello World</h2>',true)->setLabel('akarmi');

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.11.02. 18:44:35

En most egy formmal szendevek, amelyben multicheckbox van .,e s azt szeretnem, ha en tudnam megadni , hogy hogyan legyen elrendezve a sok checkbox.. (checkboxonkent egy float div.
Rengeteg uton probaltam mar, uj helperrel, decoratorral, de nem sikerult osszehoznom..
Magat a formot a sajat dekoratoraval visyont kirakja, csak az nekem nem jo.

$this->addElement('MultiCheckbox','products',array('label'=>'Languages available on Kiosks','multiOptions' =>$products ));
süti beállítások módosítása